Την τελευταία τους προπόνηση, πριν αναχωρήσουν για την Ισπανία, όπου αύριο παίζουν το τελευταίο φιλικό προετοιμασίας με τη Βαλένθια, έκαναν σήμερα το πρωί οι παίκτες του Ολυμπιακού. Έπαιξαν με την μπάλα, κάνοντας ασκήσεις τεχνικής, κατοχής και πίεσης, αλλά και τακτικής. Έκαναν και δίτερμα, πριν ολοκληρώσουν το πρόγραμμά τους.
Περισσότερα στο http://olympiacos-blog.blogspot.com/2013/08/blog-post_5753.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.