Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

Επιστρέφει στις οθόνες μας η Εύα Αντωνοπούλου

Λίγες μέρες μετά τον γάμο της με το αγαπημένο της, Παναγιώτη Αρκουμανέα, η Εύα Αντωνοπούλου επιστρέφει στον ΣΚΑΪ.

«Διακοπές τέλος…» έγραψε στον προσωπικό της λογαριασμό της στο Twitter η Εύα Αντωνοπούλου και συνέχισε γράφοντας:«Προετοιμαζόμαστε για την δευτέρα! Κάθε μέρα στις 2.45 @skaigr με όλες τις εξελίξεις!».







ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/08/blog-post_7020.html
Φωτό από: tro-ma-ktiko.blogspot.gr








Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.