Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

Ολυμπιακός: Το πρώτο «τρίποντο» της χρονιάς, το έδωσε ο Μανιάτης

Με πρωταγωνιστή τον Φετφατζίδη και σκόρερ τον Μανιάτη, ο μέτριος Ολυμπιακός επικράτησε με 0-1 της Καλλονής και μπήκε με το δεξί στο νέο πρωτάθλημα.

Ο Γιάννης Μανιάτης «λύτρωσε» τον μέτριο Ολυμπιακό με το γκολ που πέτυχε στο 61΄ και του χάρισε τους τρεις βαθμούς στην πρεμιέρα κόντρα στην Καλλονή.



Οι «ερυθρόλευκοι» δεν ικανοποίησαν με την εμφάνισή τους στο πρώτο μέρος, άλλαξε η εικόνα τους προς το καλύτερο με την είσοδο των Φετφατζίδη και Μήτρογλου.



Έστω και με δύσκολο τρόπο λοιπόν ο Ολυμπιακός ξεκίνησε με το δεξί τις υποχρεώσεις του και συνέχισε το σερί που τον θέλει να μην ηττάται εκτός έδρας από τον Γενάρη του 2012.



Επίσης, μέσα στο 2013 η ομάδα του Μίτσελ ακόμα δεν έχει δεχθεί γκολ σε αναμέτρηση μακριά από το Φάληρο.









Διαβάστε περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/7298/esose-tin-partida-o-maniatis

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.