Ο ΠΑΟΚ δεν φόρτσαρε, νίκησε εύκολα στην πρεμιέρα την Ξάνθη και πάει με... αέρα στην Σάλκε. Σούπερ ο Στοχ, γκολ οι Βίτορ, Λούκας και Κλάους. Πέναλτι και κόκκινη στο 64'.
Με το... δεξί ξεκίνησε στο νέο πρωτάθλημα ο ΠΑΟΚ, ο οποίος με το 3-0 χωρίς να φορτσάρει κόντρα στην Ξάνθη, έδειξε πως φέτος μπορεί να διεκδικήσει το κάτι παραπάνω.
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/185401/kalos-ta-paidia-3-0
Με το... δεξί ξεκίνησε στο νέο πρωτάθλημα ο ΠΑΟΚ, ο οποίος με το 3-0 χωρίς να φορτσάρει κόντρα στην Ξάνθη, έδειξε πως φέτος μπορεί να διεκδικήσει το κάτι παραπάνω.
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/185401/kalos-ta-paidia-3-0

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.