Σάββατο 10 Αυγούστου 2013

«Αισχρός εκβιασμός προς χιλιάδες αυτοαπασχολούμενους»

Τον «αισχρό εκβιασμό της κυβέρνησης που στέλνει σημειώματα σε εκατοντάδες χιλιάδες αυτοαπασχολούμενους για εξόφληση ή ρύθμιση καθυστερημένων ...
οφειλών στον ΟΑΕΕ εντός 10 ημερών, απειλώντας με κατασχέσεις και πλειστηριασμούς» καταδικάζει το ΚΚΕ με ανακοίνωσή του.












Διαβάστε αναλυτικά στο http://fimotro.blogspot.gr/2013/08/blog-post_3314.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.