Οι μισθοί μειώθηκαν σε επίπεδα πρό το 2000, η ανεργία άγγιξε επίπεδα που μόνο στην μεταπολεμική περίοδο έχει ξαναβιώσει η ελληνική κοινωνία κι όμως, οι τιμές των βασικών αγαθών ολοένα κι αυξάνουν!....
Τα στοιχεία της έρευνας του ΙΝΕΜΥ της ΕΣΕΕ, που βασίζεται σε στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και της Τράπεζας της Ελλάδος δείχνουν σωρευτική αύξηση των τιμών σε βασικά προϊόντα τροφίμων σε ποσοστό 6,3% την περίοδο 2008-2013, με τα προϊόντα εισαγωγής να επιβαρύνονται περισσότερο.
Τις μεγαλύτερες αυξήσεις παρουσίασαν η ζάχαρη (21,53%), τα αυγά (19,05%), το ρύζι (13,85%) και οι σοκολάτες (10,86%).
Διαβάστε περισσότερα στο http://planet-greece.blogspot.com/2013/08/63.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.