Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

Ενισχύονται οι δήμοι με 104,5 εκατ. ευρώ

Την ενίσχυση των δήμων της χώρας, ως τακτική επιχορήγηση για το μήνα Ιούλιο, με το ποσό των 104,5 εκατ. ευρώ ...
από το λογαριασμό του υπουργείου Εσωτερικών στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, αποφάσισε ο Γιάννης Μιχελάκης.








Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2013/08/1045.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.