Ένα εντελώς διαφορετικό -προς το καλύτερο- πρόσωπο παρουσίασε σήμερα ο Ολυμπιακός στους οπαδούς του, απέναντι στους πρωταθλητές Βελγίου της Άντερλεχτ που να σημειωθεί ότι έχουν ήδη δύο επίσημα παιχνίδια στα πόδια τους.
Πολύ δυνατά ξεκίνησε τον αγώνα ο Θρύλος και με συνδυασμούς που ξεσήκωσαν την εξέδρα,από τους Βάις, Σαβιόλα και Κάμπελ. Στα πρώτα 25 λεπτά ο Ολυμπιακός είχε την κατοχή και ήταν η ομάδα που απειλούσε συνεχώς. Η υπεροχή του αυτή καρποφόρησε στο 14', μετά από εκτέλεση κόρνερ του Χολέμπας και κεφαλιά-δυναμίτη του Σιόβα που έκανε το 1-0.
Διαβάστε περισσότερα στο http://olympiacos-blog.blogspot.com/2013/08/1-0.html
Φωτό από: olympiacos-blog.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.