Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Χαρούμενοι και έτοιμοι για ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες, Αγγελόπουλοι και «Red Span»!

Ευτυχής που παρέμεινε στον Ολυμπιακό δήλωσε ο αρχηγός των πρωταθλητών Ευρώπης, Βασίλης Σπανούλης, μετά την υπογραφή του νέου του συμβολαίου, ενώ υποσχέθηκε πολλή δουλειά για να έρθουν νέες ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες.

Ο αρχηγός του Ολυμπιακού, Βασίλης Σπανούλης, υπέγραψε το νέο του τριετές συμβόλαιο με τους ερυθρόλευκους. Ο "Red Span" και οι πρόεδροι του Ολυμπιακού κύριοι Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος μιλούν γι' αυτή την εξέλιξη στην κάμερα του OlympiacosBC TV.











Διαβάστε περισσότερα στο http://olympiacos-blog.blogspot.com/2013/07/blog-post_1441.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.