Ευτυχής που παρέμεινε στον Ολυμπιακό δήλωσε ο αρχηγός των πρωταθλητών Ευρώπης, Βασίλης Σπανούλης, μετά την υπογραφή του νέου του συμβολαίου, ενώ υποσχέθηκε πολλή δουλειά για να έρθουν νέες ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες.
Ο αρχηγός του Ολυμπιακού, Βασίλης Σπανούλης, υπέγραψε το νέο του τριετές συμβόλαιο με τους ερυθρόλευκους. Ο "Red Span" και οι πρόεδροι του Ολυμπιακού κύριοι Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος μιλούν γι' αυτή την εξέλιξη στην κάμερα του OlympiacosBC TV.
Διαβάστε περισσότερα στο http://olympiacos-blog.blogspot.com/2013/07/blog-post_1441.html
Ο αρχηγός του Ολυμπιακού, Βασίλης Σπανούλης, υπέγραψε το νέο του τριετές συμβόλαιο με τους ερυθρόλευκους. Ο "Red Span" και οι πρόεδροι του Ολυμπιακού κύριοι Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος μιλούν γι' αυτή την εξέλιξη στην κάμερα του OlympiacosBC TV.
Διαβάστε περισσότερα στο http://olympiacos-blog.blogspot.com/2013/07/blog-post_1441.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.