Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013

Στην Ολομέλεια τo νομοσχέδιο για τη ΝΕΡΙΤ

Στη σκιά της αντιπαράθεσης για το μέλλον των εργαζομένων της ΕΡΤ συζητείται στην Ολομέλεια της Βουλής το σχέδιο νόμου για τη Δημόσια Ραδιοτηλεόραση, μια ημέρα μετά από την….

απόρριψη της πρότασης του ΣΥΡΙΖΑ για τη σύσταση εξεταστικής επιτροπής για την ΕΡΤ. Η συζήτηση ξεκίνησε με τις τοποθετήσεις των εισηγητών των κομμάτων, ενώ θα ολοκληρωθεί αργά το απόγευμα. Η Διάσκεψη των Προέδρων αποφάσισε στη συνεδρίασή της στις 11 Ιουλίου τη συζήτηση του νομοσχεδίου με τίτλο «Νέα Ελληνική Ραδιοφωνία, Ίντερνετ και Τηλεόραση» σε μια έως δύο συνεδριάσεις.









Περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/stin-olomelia-to-nomoschedio-gia-ti-nerit/










Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.