Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

Ανανέωσε με τον Αlpha η Ελένη Μενεγάκη

Η Ελένη Μενεγάκη τελείωσε με επιτυχία και τη φετινή τηλεοπτική σεζόν και ξεκίνησε τις καλοκαιρινές της διακοπές στα αγαπημένα της Άχλα. Πολύς λόγος έγινε για το τηλεοπτικό της μέλλον μιας και μέχρι να φύγει δεν υπήρξε κάποια είδηση σχετικά με την ανανέωση του συμβολαίου της με τον Alpha.

Πριν από λίγο το κανάλι εξέδωσε δελτίο τύπου όπου ανακοινώνει την συνεργασία του για τα επόμενα τρία χρόνια με την λαμπερή Ελένη.







Διαβάστε περισσότερα στο http://www.entertv.gr/2013/07/24/media/ananeose-me-ton-alpha-i-eleni-menegaki-diavaste-to-deltio-tipou-tou-kanaliou/










Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.