Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

Δημοφιλής Έλληνας ηθοποιός, εξομολογείται: "Κουβαλούσαμε μπιτόνια με νερό για να ζήσουμε"

Ο λόγος για τον Μάρκο Σεφερλής που κάθε βράδυ έξω από το "Δελφινάριο" πλήθος κόσμου περιμένει να απολαύσει τον στο ρόλο του...
" Σουλεϊμαρκ, ο μεγαλοπρεπής"... Το κοινό παραληρεί σε κάθε του ατάκα και γκριμάτσα που εκείνος κάνει επί σκηνής!


Ο ηθοποιός που κέρδισε το στοίχημα με τον εαυτό του, μίλησε στην εφημερίδα Νews, για τα παιδικά του χρόνια αλλά και για τις δύσκολες στιγμές που πέρασε όταν ενοικίασε το θέατρο Δελφινάριο!











Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/07/blog-post_1656.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.