Απαντώντας στην ανακοίνωση των εργαζομένων της ΕΡΤ, κύκλοι προσκείμενοι στον υφυπουργό αρμόδιο για τη Δημόσια Ραδιοτηλεόραση...
Παντελή Καψή, σημείωσαν ότι «οι συνδικαλιστές της ΠΟΣΠΕΡΤ επιμένουν να μην επιτρέπουν τη χρήση των εγκαταστάσεων της Αγ. Παρασκευής για την εκπομπή της Δημόσιας Τηλεόρασης.
Η επιλεκτική «απελευθέρωση» του χώρου των διοικητικών και οικονομικών υπηρεσιών απλώς επιβεβαιώνει τη συνεχιζόμενη κατάληψη».
ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/07/blog-post_2640.html
Παντελή Καψή, σημείωσαν ότι «οι συνδικαλιστές της ΠΟΣΠΕΡΤ επιμένουν να μην επιτρέπουν τη χρήση των εγκαταστάσεων της Αγ. Παρασκευής για την εκπομπή της Δημόσιας Τηλεόρασης.
Η επιλεκτική «απελευθέρωση» του χώρου των διοικητικών και οικονομικών υπηρεσιών απλώς επιβεβαιώνει τη συνεχιζόμενη κατάληψη».
ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/07/blog-post_2640.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.