Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

Π. Καψής: Θα εφαρμόσουμε την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας - Είναι ζήτημα ημερών να ανοίξει η ΕΡΤ

Τη βούληση της κυβέρνησης να εφαρμοστεί η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας εξέφρασε ο υφυπουργός Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης, Παντελής Καψής, μιλώντας στην εκπομπή «Mega Σαββατοκύριακο»...

«Θα εφαρμόσουμε την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας. Ωστόσο, έχουμε κολλήσει σε έναν συμβολισμό του να υπογράψουμε τις μεταβατικές συμβάσεις. Η ουσία δεν υπάρχει. Φοβάμαι ότι έχουμε κολλήσει εκεί και δεν θα μπορέσουμε να το ξεπεράσουμε».













Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/07/blog-post_5435.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.