Tην υποχρεωτική « διεύρυνση του ωραρίου των φαρμακείων εντός των ορίων του αποφάσισε ο Δήμος Αθηναίων, θέτοντας σε ισχύ τους σχετικούς νόμους Λοβέρδου και Χατζηδάκη.
Σύμφωνα με την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου…
της Αθήνας, τα φαρμακεία θα είναι ανοιχτά εφεξής την Δευτέρα και την Τετάρτη από τις 8 πμ έως τις 5 μμ, την Τρίτη, την Πέμπτη και την Παρασκευή από τις 8 πμ έως τις 8 μμ και το Σάββατο από τις 9 πμ έως τις 5 μμ.
Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.protothema.gr/greece/article/297875/adidraseis-gia-ti-leitourgia-ton-farmakeion-tis-athinas-to-savvato/
Πηγή: www.trelokouneli.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.