Την ελπίδα να βρεθεί η χρυσή τομή στη νέα συνάντηση που αναμένεται να έχει απόψε με τους εργαζομένους της ΕΡΤ εξέφρασε ο αρμόδιος υφυπουργός Παντελής Καψής, σημειώνοντας πάντως πως... αν δεν γίνει αυτό, «τότε αναγκαστικά υπάρχει η απόφαση του ΣτΕ» και «κάποια στιγμή θα πρέπει να προχωρήσουμε στην εκπομπή σήματος».
Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2010/08/blog-post_7567.html
Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2010/08/blog-post_7567.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.