Ολοκληρώθηκαν οι πορείες των εργαζομένων τους ΟΤΑ
Αποκαθίσταται σταδιακά η κυκλοφορία των οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας, καθώς ολοκληρώθηκαν οι πορείες διαμαρτυρίες που πραγματοποίησαν οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, αντιδρώντας στις κυβερνητικές αποφάσεις για την κινητικότητα.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/556052/anoigoun-oi-dromoi-sto-kedro/
Αποκαθίσταται σταδιακά η κυκλοφορία των οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας, καθώς ολοκληρώθηκαν οι πορείες διαμαρτυρίες που πραγματοποίησαν οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, αντιδρώντας στις κυβερνητικές αποφάσεις για την κινητικότητα.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/556052/anoigoun-oi-dromoi-sto-kedro/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.