Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

Ανοίγουν οι δρόμοι στο κέντρο

Ολοκληρώθηκαν οι πορείες των εργαζομένων τους ΟΤΑ

Αποκαθίσταται σταδιακά η κυκλοφορία των οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας, καθώς ολοκληρώθηκαν οι πορείες διαμαρτυρίες που πραγματοποίησαν οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, αντιδρώντας στις κυβερνητικές αποφάσεις για την κινητικότητα.









Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/556052/anoigoun-oi-dromoi-sto-kedro/











Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.