Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

Μένει στο λιμάνι ο Βασίλης Σπανούλης!

Το καλοκαίρι του 2010 ο Βασίλης Σπανούλης άφησε τον Παναθηναϊκό για να φορέσει την ερυθρόλευκη φανέλα. Τρία χρόνια αργότερα έδειξε πως δεν τον ενδιαφέρουν τα λεφτά.

Ο αρχηγός του Ολυμπιακού θα είναι ο ηγέτης των back-2- back Πρωταθλητών Ευρώπης, στην προσπάθειά τους να γράψουν ιστορία στο Μιλάνο τον ερχόμενο Μάιο.


Κι αν πριν τρία χρόνια πολλοί τον κατηγόρησαν πως άφησε τον Παναθηναϊκό για τα χρήματα, φέτος το καλοκαίρι, απέδειξε πως δεν τον ενδιαφέρουν τελικά όσα ήθελαν κάποιοι να πιστεύουν.


Με πρόταση μειωμένη σε σχέση με το προηγούμενο συμβόλαιό του, αλλά ενδεικτική της επιθυμίας των προέδρων να τον κρατήσουν, ο Βασίλης Σπανούλης είναι μία ανάσα από την παραμονή του.








Διαβάστε περισσότερα στο http://www.redder.gr/mpasket/5448/me-ton-arxigo-sto-milano-gia-to-3o-video

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.