"Μετά από ένα σαββατοκύριακο "καβγάδων", η επιστροφή στην κανονικότητα των καταστροφικών μνημονιακών μέτρων ενώνει τους κυβερνητικούς εταίρους", σχολιάζει o ΣΥΡΙΖΑ. «Ο κατά τα άλλα λαλίστατος κ. Σαμαράς στις παρεμβάσεις του στο Συνέδριο της ΝΔ "παρέλειψε" να αναφερθεί στις νέες απαιτήσεις της τρόικας και στο νέο μνημόνιο που ετοιμάζεται για φθινόπωρο», επισημαίνεται στην ανακοίνωση.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.toxwni.gr/ellada/item/3021-siriza-gantzonontai-san-naiagoi-sto-mnimonio-nd-kai-pasok
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.toxwni.gr/ellada/item/3021-siriza-gantzonontai-san-naiagoi-sto-mnimonio-nd-kai-pasok

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.