Την απόφασή τους να παραμείνουν στο ραδιομέγαρο της ΕΡΤ και να συνεχίσουν τον αγώνα, ώστε να διασφαλίσουν τις εργασιακές τους θέσεις, επιβεβαίωσαν με συντριπτική πλειοψηφία οι εργαζόμενοι στη δημόσια Ραδιοτηλεόραση...
Τόσο στη γενική συνέλευση της ΠΟΣΠΕΡΤ όσο και στη συνέλευση των δημοσιογράφων, αποφασίστηκε ουσιαστικά να απορριφθεί το «τελεσίγραφο» που είχε θέσει ο Παντελής Καψής στη χθεσινή συνάντηση με τους εκπροσώπους των εργαζομένων, για να αποχωρήσουν από το κτήριο της Αγίας Παρασκευής.
Διαβάστε περισσότερα στο http://planet-greece.blogspot.com/2013/07/blog-post_4744.html
Τόσο στη γενική συνέλευση της ΠΟΣΠΕΡΤ όσο και στη συνέλευση των δημοσιογράφων, αποφασίστηκε ουσιαστικά να απορριφθεί το «τελεσίγραφο» που είχε θέσει ο Παντελής Καψής στη χθεσινή συνάντηση με τους εκπροσώπους των εργαζομένων, για να αποχωρήσουν από το κτήριο της Αγίας Παρασκευής.
Διαβάστε περισσότερα στο http://planet-greece.blogspot.com/2013/07/blog-post_4744.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.