Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

Επιτάχυνση των μεταρρυθμίσεων ζήτησε ο Πρωθυπουργός

Ολοκληρώθηκε η ευρεία σύσκεψη του Κυβερνητικού Συμβουλίου Μεταρρύθμισης, με τον πρώτο εξερχόμενο Υπουργό, αυτόν της Διοικητικής Μεταρρύθμισης και...
Ηλ. Διακυβέρνησης, Κυριάκο Μητσοτάκη, να επιβεβαιώνει τη σαφή εντολή του Πρωθυπουργού, Αντώνη Σαμαρά, να προχωρήσουν με ταχείς ρυθμούς οι μεταρρυθμίσεις στο Δημόσιο, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Συζητήσαμε με τον Πρωθυπουργό την πορεία των μεταρρυθμίσεων στο Δημόσιο. Μας ζητήθηκε επίσπευση των διαδικασιών, τόσο με την ποσοτική, όσο και την ποιοτική αξιολόγηση».








Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/07/blog-post_5635.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.