Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

«Νέες εξοντωτικές αυξήσεις στα τιμολόγια της ΔΕΗ»

Επίθεση σε κυβέρνηση και ΡΑΕ από το ΚΚΕ

«Τη στιγμή που η συντριπτική πλειοψηφία των εργατικών - λαϊκών οικογενειών δεινοπαθεί από τη φοροκαταιγίδα, τα αντιλαϊκά μέτρα της κυβέρνησης και της ΕΕ και δεν μπορεί να ανταποκριθεί στους ήδη πανάκριβους λογαριασμούς της ΔΕΗ, η κυβέρνηση και η ΡΑΕ αποφασίζει νέες εξοντωτικές αυξήσεις στα τιμολόγια» επισημαίνει με ανακοίνωσή του το ΚΚΕ.








Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/560779/nees-exodotikes-auxiseis-sta-timologia-tis-dei/






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.