Επίθεση σε κυβέρνηση και ΡΑΕ από το ΚΚΕ
«Τη στιγμή που η συντριπτική πλειοψηφία των εργατικών - λαϊκών οικογενειών δεινοπαθεί από τη φοροκαταιγίδα, τα αντιλαϊκά μέτρα της κυβέρνησης και της ΕΕ και δεν μπορεί να ανταποκριθεί στους ήδη πανάκριβους λογαριασμούς της ΔΕΗ, η κυβέρνηση και η ΡΑΕ αποφασίζει νέες εξοντωτικές αυξήσεις στα τιμολόγια» επισημαίνει με ανακοίνωσή του το ΚΚΕ.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/560779/nees-exodotikes-auxiseis-sta-timologia-tis-dei/
«Τη στιγμή που η συντριπτική πλειοψηφία των εργατικών - λαϊκών οικογενειών δεινοπαθεί από τη φοροκαταιγίδα, τα αντιλαϊκά μέτρα της κυβέρνησης και της ΕΕ και δεν μπορεί να ανταποκριθεί στους ήδη πανάκριβους λογαριασμούς της ΔΕΗ, η κυβέρνηση και η ΡΑΕ αποφασίζει νέες εξοντωτικές αυξήσεις στα τιμολόγια» επισημαίνει με ανακοίνωσή του το ΚΚΕ.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/560779/nees-exodotikes-auxiseis-sta-timologia-tis-dei/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.