Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

«Η φετινή χρονιά για μένα ήταν μια καλή χρονιά»

Η Τατιάνα Στεφανίδου για τη τηλεοπτική σεζόν

Τον απολογισμό της φετινής τηλεοπτική σεζόν κάνει η Τατιάνα Στεφανίδου με συνέντευξή της στο περιοδικό «TV Έθνος».








Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/media/arthro/552177/i-fetini-hronia-gia-mena-itan-mia-kali-hronia/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.