Από αύριο στις 12 το μεσημέρι παραδίδεται στην κυκλοφορία, η επέκταση της γραμμής 2 του μετρό, μέχρι το Ελληνικό. Η επέκταση περιλαμβάνει, συνολικά, τέσσερις….
νέους σταθμούς (Ηλιούπολη, Αλίμος Αργυρούπολη, Ελληνικό).
Τέλη Σεπτεμβρίου αναμένεται να παραδοθεί και η επέκταση προς Χαϊδάρι.
ΠΗΓΗ: http://www.trelokouneli.gr/apo-avrio-to-metro-fthani-mechri-to-elliniko/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.