Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Από αύριο το μετρό φθάνει μέχρι το Ελληνικό



Από αύριο στις 12 το μεσημέρι παραδίδεται στην κυκλοφορία, η επέκταση της γραμμής 2 του μετρό, μέχρι το Ελληνικό. Η επέκταση περιλαμβάνει, συνολικά, τέσσερις….

νέους σταθμούς (Ηλιούπολη, Αλίμος Αργυρούπολη, Ελληνικό).

Τέλη Σεπτεμβρίου αναμένεται να παραδοθεί και η επέκταση προς Χαϊδάρι.









ΠΗΓΗ: http://www.trelokouneli.gr/apo-avrio-to-metro-fthani-mechri-to-elliniko/









Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.