Τον Σπύρο Γιαννιώτη συνεχάρη ο Γιάννης Ανδριανός σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε μαζί του αμέσως μετά την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στα 10 χιλ. ανοικτής θάλασσας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Υγρού Στίβου.
Ο υφυπουργός Αθλητισμού συνεχάρη τον Έλληνα κολυμβητή του Ολυμπιακού για τη νέα μεγάλη επιτυχία του κάτι που έκανε και μέσω γραπτής δήλωσης του.
Διαβάστε περισσότερα στο http://olympiacos-blog.blogspot.com/2013/07/blog-post_6408.html
Ο υφυπουργός Αθλητισμού συνεχάρη τον Έλληνα κολυμβητή του Ολυμπιακού για τη νέα μεγάλη επιτυχία του κάτι που έκανε και μέσω γραπτής δήλωσης του.
Διαβάστε περισσότερα στο http://olympiacos-blog.blogspot.com/2013/07/blog-post_6408.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.