Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

Το ΄΄ευχαριστώ΄΄ της πολιτείας στον Σπύρο Γιαννιώτη

Τον Σπύρο Γιαννιώτη συνεχάρη ο Γιάννης Ανδριανός σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε μαζί του αμέσως μετά την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στα 10 χιλ. ανοικτής θάλασσας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Υγρού Στίβου.

 Ο υφυπουργός Αθλητισμού συνεχάρη τον Έλληνα κολυμβητή του Ολυμπιακού για τη νέα μεγάλη επιτυχία του κάτι που έκανε και μέσω γραπτής δήλωσης του.







Διαβάστε περισσότερα στο http://olympiacos-blog.blogspot.com/2013/07/blog-post_6408.html








Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.