Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

Στη Σύνοδο Κορυφής για την ανεργία ο πρωθυπουργός

Στο Βερολίνο θα βρεθεί σήμερα ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, προκειμένου να... συμμετάσχει στη συνάντηση Κορυφής για την ανεργία των νέων στην Ευρώπη, που διοργανώνει η καγκελάριος της Γερμανίας Άνγκελα Μέρκελ.

Τον πρωθυπουργό θα συνοδεύσουν ο υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας Γιάννης Βρούτσης, η γενική γραμματέας του υπουργείου Εργασίας Άννα Στρατινάκη και ο διοικητής του ΟΑΕΔ κ. Θεόδωρος Αμπατζόγλου.










Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/07/blog-post_3696.html







Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.