Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

ΕΣΗΕΑ: Η κυβέρνηση επιχειρεί να διχάσει τους εργαζόμενους στην ΕΡΤ

Με ανακοίνωση της με τίτλο «Η κυβέρνηση επιχειρεί να διχάσει τους εργαζόμενους στην ΕΡΤ» η ΕΣΗΕΑ επιτίθεται στην κυβέρνηση για τη νέα δημόσια τηλεόραση.

Η ανακοίνωση αναφέρει:

“Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ καταδικάζει τις διχαστικές ενέργειες της Κυβέρνησης, με τις οποίες επιχειρεί να λειτουργήσει το «μόρφωμα» που καλείται Δημόσια Τηλεόραση.











Διαβάστε αναλυτικά στο ysterografa.gr
Πηγή: tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.