Με ανακοίνωση της με τίτλο «Η κυβέρνηση επιχειρεί να διχάσει τους εργαζόμενους στην ΕΡΤ» η ΕΣΗΕΑ επιτίθεται στην κυβέρνηση για τη νέα δημόσια τηλεόραση.
Η ανακοίνωση αναφέρει:
“Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ καταδικάζει τις διχαστικές ενέργειες της Κυβέρνησης, με τις οποίες επιχειρεί να λειτουργήσει το «μόρφωμα» που καλείται Δημόσια Τηλεόραση.
Διαβάστε αναλυτικά στο ysterografa.gr
Πηγή: tro-ma-ktiko.blogspot.gr
Η ανακοίνωση αναφέρει:
“Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ καταδικάζει τις διχαστικές ενέργειες της Κυβέρνησης, με τις οποίες επιχειρεί να λειτουργήσει το «μόρφωμα» που καλείται Δημόσια Τηλεόραση.
Διαβάστε αναλυτικά στο ysterografa.gr
Πηγή: tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.