Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

Εκπέμπει σήμα η «Ελληνική Δημόσια Τηλεόραση»

«Ελληνική Δημόσια Τηλεόραση» - (ΕΔΤ) είναι το όνομα του νέου φορέα, όπως αναγράφεται σε κάρτα η οποία εμφανίζεται από τις 8 το πρωί στη συχνότητα της παλιάς ΝΕΤ.

Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1 ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Σίμος Κεδίκογλου, ανέφερε ότι πρόκειται για μεταβατικό πρόγραμμα σε εφαρμογή της απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας, ενώ επισήμανε ότι σε ένα τρίμηνο θα έχει αρχίσει κανονικά η εκπομπή του νέου φορέα.










Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/07/blog-post_4516.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.