Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Συνάντηση Ομπάμα- Σαμαρά στις 8 Αυγούστου στην Ουάσιγκτον

Συνάντηση με τον Αμερικανό πρόεδρο Μπαράκ Ομπάμα θα έχει στις 8 Αυγούστου στην Ουάσιγκτον ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, όπως ανακοινώθηκε από το γραφείο Τύπου του…



πρωθυπουργού. Στη σχετική ανακοίνωση σημειώνεται, επίσης, ότι «θα συζητηθούν θέματα διμερούς, περιφερειακού και διεθνούς ενδιαφέροντος». Παράλληλα και ο Λευκός Οίκος ανακοίνωσε ότι οι δύο ηγέτες θα συζητήσουν σχετικά με τις προσπάθειες να προωθηθούν οικονομικές μεταρρυθμίσεις και την υποστήριξη της κυβέρνησης των ΗΠΑ σε αυτές.

Ακόμη, θα συζητήσουν σχετικά με εμπορικά ζητήματα και για το Κυπριακό.









Περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/ena-oniro-ginete-pragmatikotita-o-samaras-tha-sinantisi-ton-ompama/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.