Σε 24ωρη πανελλαδική απεργία προχωρούν σήμερα οι εργαζόμενοι στο νέο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, ζητώντας να παραμείνει αυτόνομο και να διατηρήσει τον διακριτό ρόλο του στο τραπεζικό σύστημα.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2013/07/24_12.html
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2013/07/24_12.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.