Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

ΚΕΡΔΗ ΜΟΙΡΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ

ΚΕΡΔΗ ΜΟΙΡΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΠΕΤΥΧΑΜΕ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΙΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΜΠΕΪΖΜΠΟΛ....ΌΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΤΕ ΠΗΡΕ ΧΡΗΜΑΤΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.