Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

«Πληθαίνουν οι θετικές ενδείξεις»

«H νέα κυβέρνηση είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τη συνέχεια των προκλήσεων. Είμαστε στη μέση μιας δύσκολης διαδρομής .Εχουν αρχίσει να πληθαίνουν οι θετικές ενδείξεις και πλέον μπορούμε να μιλάμε για αποδείξεις ότι η Ελλάδα πάει καλά», τονίζει ο υφυπουργός Τύπου και κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου, μιλώντας στη διαδικτυακή τηλεόραση του ΑΠΕ ΜΠΕ,στο περιθώριο του συνεδρίου της ΝΔ.









Περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/plhthainoun-oi-thetikes-endeixeis/







Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.