Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

"Να τελειώσει το παραμυθάκι με τα λεφτά του Τσάμπιονς Λιγκ"!

Αιχμές κατά πάντων από τον Βαγγέλη Μαρινάκη! Τι υπονόησε για Μελισσανίδη, Αλαφούζο, Σαββίδη και τι αποκάλυψε για τις μεταγραφές και το μπάτζετ του Ολυμπιακού!

Αναλυτικά η ομιλία του στο 6ο Παγκόσμιο Συνέδριο της Θύρας 7.

"Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ μαζί σας και βλέπετε ότι είμαστε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. Μια γροθιά. Πρέπει να αισθανόμαστε τυχεροί που είμαστε οπαδοί αυτής της ομάδας. Ποδόσφαιρο, μπάσκετ, βόλεϊ, πόλο. Θριαμβεύουμε παντού. Και όσο είμαστε ενωμένοι και αγαπημένοι θα είμαστε πάντα στην κορυφή! Και όλοι οι άλλοι απέναντι μας. Μην το ξεχνάτε αυτό!

Ο Ολυμπιακός δεν έχει να φοβηθεί κανέναν. Μόνοι μας είμαστε παντοδύναμοι. Και να σας πω και κάτι; Εμείς μπήκαμε στον Ολυμπιακό και πληρώσαμε για να πάρουμε την ομάδα, πληρώσαμε τα χρέη. Πληρώσαμε και για το Καραϊσκάκη. Ούτε μας χαρίζουν ομάδες και γήπεδα, όπως σε άλλους, ούτε μπήκαμε στο ποδόσφαιρο για να παίρνουμε δουλειές ή να κάνουμε πολιτική. Εγώ δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να πειράξει τον Ολυμπιακό. Είναι το πάθος μου και δίνω τα πάντα και το ξέρετε.

Για να τελειώνουμε με την καραμέλα του Champions League ή μάλλον των χρημάτων από τη διοργάνωση. Είναι 20 εκατομμύρια και το μπάτζετ μας είναι πάνω απο 50. Για να τελειώνουμε με αυτό το παραμυθάκι. Και την πρώτη χρονιά που δεν υπήρχε το Champions League, ματώσαμε οικονομικά. Τα λέω αυτά για να ξέρετε τι γίνεται.










Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/177846/marinakis-na-teleiosei-paramythaki-me-ta-lefta-toy-tsampions-ligk










Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.