Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

΄΄Βόμβα΄΄ Βάις στο λιμάνι!

Στην Αθήνα βρίσκεται από τα ξημερώματα ο Βλάντιμιρ Βάις, όπως ήδη σας έχουμε ενημερώσει, προκειμένου να ολοκληρωθεί η μεταγραφή του στον Ολυμπιακό.

Ο διεθνής Σλοβάκος εξτρέμ έχει συμφωνήσει με τους ερυθρόλευκους για τριετή συνεργασία, παρόλο που υπήρξε ενδιαφέρον για την απόκτησή του από πολλές ομάδες, όπως η Σεβίλλη και η Τζένοα, ενώ είχε ακουστεί πρόσφατα και για Γιουβέντους, Μίλαν, όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το "pamesports.gr".











Περισσότερα στο http://olympiacos-blog.blogspot.com/2013/06/blog-post_8629.html#
Φωτό από: olympiacos-blog.blogspot.com









Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.