Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

Ο Γιώργος Παπαδάκης πήρε το πράσινο φώς και για του χρόνου

Μπορεί πέρυσι να φτάσαμε μέχρι τα μέσα του καλοκαιριού για να μάθουμε αν θα είναι ή όχι στο πρωινό ο Γίωργος Παπαδάκης,φέτος όμως τα πράγματα τελειώσαν πιο γρήγορα .

Οι υπογραφές έπεσαν σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του faysbook.gr.Ο Γιωργος Παπαδάκης και το Πρωινό ΑΝΤ1 θα καλημερίζει το τηλεοπτικό κοινό για μία ακόμη σεζόν,ένω η εκπομπή θα ρίξει αυλαία για φέτος στίς 12 Ιουλίου.







Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/06/blog-post_138.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.