Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Άκαρπη και η νέα συνάντηση του Καψή με εργαζόμενους της ΕΡΤ

Χωρίς κάποιο ουσιαστικό αποτέλεσμα ολοκληρώθηκε και η δεύτερη συνάντηση, που είχαν ο υφυπουργός Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης Παντελής Καψής...
με εκπροσώπους των εργαζομένων στην ΕΡΤ, με την μορφή του ενδιάμεσου φορέα να παραμένει η κύρια διαφωνία.Σύμφωνα με τους εργαζόμενους, η πρόταση του κ. Καψή, όπως παρουσιάστηκε στη Γενική τους Συνέλευση ,αναφέρει ότι η λειτουργία του μεταβατικού σχήματος θα γίνει με 2.000 εργαζόμενους και τα κριτήρια επιλογής τους θα καθοριστούν εντός 10ημερου.











Διαβάστε περισσότερα στο http://ysterografa.gr/
Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/06/blog-post_5250.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.