Τρίτη 7 Μαΐου 2013

Πέρκινς στο Redder: «Ας το πάρουμε και ας παίξω μόνο δύο λεπτά»

Έτοιμος να βοηθήσει τον Ολυμπιακό όποτε τον χρειαστεί, ακόμη και αν χρησιμοποιηθεί για δύο λεπτά, είναι ο Ντορόν Πέρκινς, όπως ανέφερε σε δηλώσεις του αποκλειστικά στο "πιο κόκκινο site". Τι είπε για την αγωνιστική του άνοδο, το Final 4 του Λονδίνου, τον κόσμο του Θρύλου και άλλα πολλά...








Διαβάστε τις δηλώσεις του Πέρκινς αναλυτικά στο ReddeR.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.