Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Eίπε "αντίο" στη Μπράγκα ο Σαλίνο και πιάνει λιμάνι

Μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο facebook, o Λεάντρο Σαλίνο αποχαιρέτισε τους φίλους της Μπράγκα και ουσιαστικά προανήγγειλε την έλευσή του στον Ολυμπιακό.

Ο 28χρονος Βραζιλιάνος δεξιός μπακ έχει συμφωνήσει εδώ και καιρό με τους πρωταθλητές, με την επίσημη ανακοίνωση να απομένει για να οριστικοποιηθεί η έναρξη της συνεργασίας μεταξύ των δύο πλευρών.








Περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/4326/eipe-antio-sti-bragka-o-salino-kai-pianei-limani

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.