Με τα περισσότερα πρωταθλήματα να έχουν ολοκληρωθεί, μετά το τέλος του τελικού του Champions League, γνωστοποιήθηκε πως οι ερυθρόλευκοι τη νέα χρονιά θα είναι στο ίδιο γκρουπ δυναμικότητας με τη Ντόρτμουντ.
Στην κορυφή του πρώτου γκρουπ βρίσκεται κάθε χρονιά ο νικητής της προηγούμενης διοργάνωσης, άρα η Μπάγερν Μονάχου.
Από την άλλη, η Ντόρτμουντ έχασε αυτή την ευκαιρία και βάσει της βαθμολογίας της θα βρίσκεται στο τρίτο γκρουπ δυναμικότητας, μαζί με τους πρωταθλητές Ελλάδος.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/4209/glitose-ti-dortmount-o-olympiakos
Στην κορυφή του πρώτου γκρουπ βρίσκεται κάθε χρονιά ο νικητής της προηγούμενης διοργάνωσης, άρα η Μπάγερν Μονάχου.
Από την άλλη, η Ντόρτμουντ έχασε αυτή την ευκαιρία και βάσει της βαθμολογίας της θα βρίσκεται στο τρίτο γκρουπ δυναμικότητας, μαζί με τους πρωταθλητές Ελλάδος.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/4209/glitose-ti-dortmount-o-olympiakos

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.