Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

Δεν τα βρήκαν ΟΛΜΕ-Αρβανιτόπουλος

Σε αδιέξοδο κατέληξε η συνάντηση που είχαν το απόγευμα της Τετάρτης η ΟΛΜΕ με τον υπουργό Παιδείας, Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο. Οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ δεν δήλωναν αισιόδοξοι για το αποτέλεσμα της συζήτησης η οποία ξεκίνησε με στόχο να ενημερωθούν για την εφαρμογή του μέτρου της αύξησης των δύο ωρών στο ωράριο τους από την ερχόμενη χρονιά.







Περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/nauagio-sth-sunanthsh-olme-arbanitopoulou/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.