Τρίτη 21 Μαΐου 2013

Τι δήλωσε ο Αγάθωνας στην εκπομπή ΄΄Μίλα΄΄

«Δεν είμαι ευχαριστημένος με την έκτη θέση», δηλώνει ο Αγάθωνας στην εκπομπή Μίλα.
Ο ρεμπέτης καλεσμένος στην εκπομπή...
της Τατιάνας Στεφανίδου μίλησε για την εμπειρία του διαγωνισμού αλλά και το αποτέλεσμα. «Μούντζωνα τους Ευρωπαίους μετά την ανακοίνωση του αποτελέσματος. Δεν μου άρεσε η έκτη θέση, ήθελα να βγούμε πρώτοι. Δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα. Μου άρεσε όλη η... φάση από τη στιγμή που ξεκινήσαμε μέχρι τη στιγμή που γυρίσαμε, αλλά με δυσαρέστησε η θέση», είπε ο Αγάθωνας.






Περισσότερα στο tro-ma-ktiko.blogspot.gr
Φωτό από:  tro-ma-ktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.