Εξιτήριο από την από την ψυχιατρική κλινική στην οποία ήταν κλεισμένη για έναν ολόκληρο μήνα πήρε η Catherine Zeta Jones η οποία πάσχει από διπολική διαταραχή. Οι παπαράτσι απαθανάτισαν την διάσημη ηθοποιό...
καθώς έφευγε με το αυτοκίνητο που οδηγούσε από την ψυχιατρική κλινική και κατευθυνόταν προς το διαμέρισμά της στη Νέα Υόρκη για να συναντήσει τους ανθρώπους που αγαπάει και κυρίως τα παιδιά της.
Περισσότερα στο http://planet-greece.blogspot.com/2013/05/blog-post_3445.html
Φωτό από: planet-greece.blogspot.com
καθώς έφευγε με το αυτοκίνητο που οδηγούσε από την ψυχιατρική κλινική και κατευθυνόταν προς το διαμέρισμά της στη Νέα Υόρκη για να συναντήσει τους ανθρώπους που αγαπάει και κυρίως τα παιδιά της.
Περισσότερα στο http://planet-greece.blogspot.com/2013/05/blog-post_3445.html
Φωτό από: planet-greece.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.