Στάση εργασίας από τις 11 το πρωί έως τις 3 μετά το μεσημέρι θα πραγματοποιήσουν την Πέμπτη οι εργαζόμενοι στο χώρο της υγείας.
Λόγω της τετράωρης στάσης εργασίας ...που εξήγγειλε η ΠΟΕΔΗΝ, νοσοκομεία, ΕΚΑΒ, Κέντρα Υγείας, Θεραπευτήρια Χρόνιων Παθήσεων και Υπηρεσίες Πρόνοιας θα λειτουργήσουν με προσωπικό ασφαλείας.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2013/05/blog-post_6352.html
Λόγω της τετράωρης στάσης εργασίας ...που εξήγγειλε η ΠΟΕΔΗΝ, νοσοκομεία, ΕΚΑΒ, Κέντρα Υγείας, Θεραπευτήρια Χρόνιων Παθήσεων και Υπηρεσίες Πρόνοιας θα λειτουργήσουν με προσωπικό ασφαλείας.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2013/05/blog-post_6352.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.