Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Με προσωπικό ασφαλείας η υγεία την Πέμπτη

Στάση εργασίας από τις 11 το πρωί έως τις 3 μετά το μεσημέρι θα πραγματοποιήσουν την Πέμπτη οι εργαζόμενοι στο χώρο της υγείας.

Λόγω της τετράωρης στάσης εργασίας ...που εξήγγειλε η ΠΟΕΔΗΝ, νοσοκομεία, ΕΚΑΒ, Κέντρα Υγείας, Θεραπευτήρια Χρόνιων Παθήσεων και Υπηρεσίες Πρόνοιας θα λειτουργήσουν με προσωπικό ασφαλείας.







Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2013/05/blog-post_6352.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.