Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

Πώς θα ρυθμίζονται οι οφειλές στα ασφαλιστικά ταμεία

Τη δυνατότητα να ρυθμίσουν οφειλές που είχαν έως το τέλος του 2012 προς τα ασφαλιστικά ταμεία έως και σε 100 δόσεις, με ελάχιστη μηνιαία καταβολή τα....

50 ευρώ, δίνει η εγκύκλιος του υπουργού Εργασίας, που δημοσιεύει η εφημερίδα «Καθημερινή».

Μόνο τα φυσικά πρόσωπα τα οποία δεν ασκούν επιχειρηματική δραστηριότητα και οφείλουν στα ασφαλιστικά ταμεία ποσά έως 5.000 ευρώ και δεν μπορούν να εξοφλήσουν τις ληξιπρόθεσμες εισφορές στα Ταμεία με το σύστημα των 48 δόσεων, θα μπορούν να κάνουν χρήση της ευεργετικής ρύθμισης έως 100 δόσεις, αναλόγως του εισοδήματός τους και με ελάχιστο ποσό δόσης τα 50 ευρώ.







Διαβάστε περισσότερα στο http://planet-greece.blogspot.com/2013/05/blog-post_5348.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.