Υπό την απειλή της απεργίας ακόμα και κατά την περίοδο των Πανελλαδικών εξετάσεων, ο υπουργός Παιδείας, Κ. Αρβανιτόπουλος θα έχει συνάντηση στις 6 το απόγευμα με το δ.σ. της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ).
Οι καθηγητές αντιδρούν κυρίως στην αύξηση του ωραρίου κατά δύο διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως (από 21 σε 23). Η τελική απόφαση θα ληφθεί την Πέμπτη σε νέα συνεδρίαση (μετά από εκείνη της προηγούμενης εβδομάδας) αφού αξιολογηθούν τα αποτελέσματα της σημερινής συνάντησης με τον υπουργό.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/52721/Krisimi-sunantisi-Arbanitopoulou-me-OLME
Οι καθηγητές αντιδρούν κυρίως στην αύξηση του ωραρίου κατά δύο διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως (από 21 σε 23). Η τελική απόφαση θα ληφθεί την Πέμπτη σε νέα συνεδρίαση (μετά από εκείνη της προηγούμενης εβδομάδας) αφού αξιολογηθούν τα αποτελέσματα της σημερινής συνάντησης με τον υπουργό.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/52721/Krisimi-sunantisi-Arbanitopoulou-me-OLME

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.