Μεγαλώνει η κόντρα που έχει ξεσπάσει στους κόλπους της συγκυβέρνησης με αφορμή το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο. Λίγες ώρες μετά την συνάντηση των πολιτικών αρχηγών -κατά την οποία συμφώνησαν ότι διαφωνούν- το ΠΑΣΟΚ με επιστολή του γραμματέα της Κοινοβουλευτικής του Ομάδας η οποία εστάλη στον πρόεδρος της Βουλής κ. Μεϊμαράκη με την οποία ζητά την συζήτηση και ψήφιση της πρότασης νόμου του κόμματος για την «Καταπολέμηση Εκδηλώσεων Ρατσισμού και Ξενοφοβίας».
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/thn-protash-nomou-gia-thn-katapolemhsh-tou-ratsismou-katethese-sth-bouli-to-pasok/
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/thn-protash-nomou-gia-thn-katapolemhsh-tou-ratsismou-katethese-sth-bouli-to-pasok/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.