Δευτέρα 6 Μαΐου 2013

Η συχνότητα του ALTER, επιστρέφει στο δημόσιο

ΚΛΕΙΝΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ
Η υπόθεση του Alter παραμένει ακόμα ανοιχτή και το μέλλον του είναι αβέβαιο. Το ενδεχόμενο τελικά να υπάρξει μια λύση και να μπορέσει να σωθεί το κανάλι, πλέον δεν υπάρχει μιας και η απόφαση του….


Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών να μην μπει στο άρθρο 99 ήταν καθοριστική. Εδώ και 18 μήνες, το κανάλι παραμένει αδρανές, δεν εκπέμπει και δεν έχει επέλθει συμφωνία ανάμεσα στις εταιρίες στις οποίες υπάρχουν οφειλές και στην ιδιοκτησία του σταθμού. Το δικαστήριο αναφέρει :«Δεν επήλθε συμφωνία μεταξύ της πλειοψηφίας των πιστωτών και της εταιρείας που οφείλει, από τη διαμεσολάβηση του πραγματογνώμονα Ιωάννη Καταγή, αν και μεσολάβησε μεγάλο χρονικό διάστημα. Από την επιστολή του προς τη νομική σύμβουλο της εταιρίας, πιθανολογήθηκε ότι δεν υπήρχε μέχρι τότε στρατηγικός επενδυτής και πως η κυπριακών συμφερόντων εταιρία Dalcera LTD η οποία έκανε την εμφάνισή της, δεν έχει ανεύρει νέους χρηματικούς πόρους για αποτελεσματική επαναφοράς της επιχείρησης.»







Περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/i-sichnotita-tou-alter-epistrefi-sto-dimosio/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.