Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Μεγάλο «διπλό» του Ατρόμητου μέσα στη Τούμπα (2-1)

Οι Περιστεριώτες με δυο γκολ του Ναπολεόνι (46΄, 90΄), πήρε μεγάλης σημασίας νίκη επί του ΠΑΟΚ με 2-1 και με νίκη στην τελευταία αγωνιστική των πλέι οφ, πάει στα προκριματικά του Champions League! Το γκολ του «Δικεφάλλου του Βορρά» ο Σαλπιγγίδης στο 33΄

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.