Σάββατο 25 Μαΐου 2013

Αγρίνιο: Είδε τον πατέρα του για πρώτη φορά μετά το φονικό ο 17χρονος

Σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση βρίσκεται ο 17χρονος από τον Άγιο Κωνσταντίνο που σκότωσε τη μητέρα του με πέντε μαχαιριές, επειδή «θόλωσε» το μυαλό του από τις παρατηρήσεις που του έκανε.

Ο 17χρονος μαθητής που έδινε Πανελλήνιες αυτές τις μέρες, δείχνει να μην έχει συνειδητοποιήσει τι έχει συμβεί.

Στα κρατηρήρια της Α/Δ Ακαρνανίας όπου βρίσκεται, τρέφεται ελάχιστα, ενώ απαντά μονολεκτικά σε όποια ερώτηση του κάνουν.

Δραματικές ήταν οι σκηνές κατά τη συνάντηση γιου και πατέρα, η οποία ωστόσο είχε σύντομη διάρκεια, καθώς και οι δυο βρίσκονται σε άθλια ψυχολογική κατάσταση μετά το στυγερό έγκλημα.

Ο 17χρονος έχει και έναν μεγαλύτερο αδερφό, ο οποίος ωστόσο αναχώρησε για εξωτερικό, χωρίς να δει τον μικρότερο αδερφό του.

Σύμφωνα με πληροφορίες του agriniopress.gr μετά από αίτημα του τον 17χρονο συνάντησε και ο Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ.κ. Κοσμάς.







Περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/agrinio-eide-ton-patera-tou-gia-proth-fora-meta-to-foniko-o-17chronos/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.