Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Superleague: ΠΑΣ Γιάννινα-ΑΕΚ 2-0 (τελικό)

Με γκολ των Κοροβέση και Γεωργίου, ο ΠΑΣ Γιάννινα νίκησε με 2-0 την ΑΕΚ και βλέπει πλέι όφ, σε αντίθεση με την «Ένωση» η οποία μετά από αυτήν την ήττα, μπήκε ξανά σε περιπέτειες.







Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.